Reklamace

Vážení zákazníci,

cílem našeho obchodu je poskytovat vždy ty nejlepší služby a maximální péči o zákazníky. V případě jakýchkoliv dotazů, návrhů na zkvalitnění služeb či stížností nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, které naleznete v sekci s kontakty.

Okamžitě vám budeme věnovat pozornost a vše neprodleně vyřešíme k vaší spokojenosti.

Jednoduše stačí zavolat a telefonicky se domluvit s našimi pracovníky na dalším postupu – vyhovíme vašim přáním a vše vyřešíme tak, abyste byli maximálně spokojeni.

Jak u nás fungují reklamace?

Pokud s nakoupeným produktem nejste spokojeni, tak pro vás máme dvě řešení:

  • Produkt vyměníme za jiný
  • Zašleme vám peníze zpět na váš bankovní účet
  • Vracíme jen jedno poštovné+cena produktu
  • Máme 30 denní lhůtu  na vracení peněz na účet od obdržení balíku
  • Můžeme objednat vlastní svoz přes GLS, Zasilkovnu nebo osobně přes Českou Poštu, od jiných dopravců balíky přebírat nebudeme. 

Reklamace můžete řešit také zasláním vyplněného reklamačního formuláře na adresu info@pepovasleva.cz.

Záleží nám na spokojenosti všech zákazníků a podle toho přistupujeme k reklamacím.

Nevěříte? Nakupte u nás a ověřte si to!

Váš portál Pepovasleva.cz